Osnovni ciljevi ADIUTOR-a
- Pružanje novih i nadogradnja postojećeg znanja i vještina iz područja profesionalne rehabilitacije i srodnih primijenjenih područja namijenjenih stručnjacima koji sudjeluju u procesu rehabilitacije , rada i zapošljavanja osoba s invaliditetom.
- Savjetovanje stručnjaka u procesu kontinuiranog obrazovanja i osposobljavaja, razvoju organizacije, prilagodbi prilikama na tržištu rada, uključujući i prilagodbu i razvoj pojedinaca uključenih u proces.
- Poticanje investiranja u ljudski kapital s ciljem donošenja koristi pojedincu, institucijama, organizacijama i društvu u cjelini. Osiguravajući prosperitet i socijalnu uključenost na svim razinama.
Obrazovanje odraslihFormalno obrazovanjeNeformalno obrazovanje
U obrazovanje odraslih ulazi cjelokupni proces učenja odraslih s namjenom:
- Povećanja zapošljivosti putem stjecanja kvalifikacija za prvo zanimanje, prekvalifikacijom i stjecanjem novih stručnih znanja te vještina i sposobnosti
- Uspješnog uključivanja odraslih osoba na tržište rada, te trajnom zadržavanju zaposlenja s krajnjim ciljem socijalno-ekonomske uključenosti pojedinca u svim razinama društva
- Ostvarivanju prava na profesionalni razvoj i napredak svakog pojedinca,
- Obrazovanje odraslih usmjereno je na stjecanje profesionalnih znanja, vještina i kompetencija koje su potrebne na tržištu rada te razvoj socijalnih vještina i sposobnosti kreativnog djelovanja
- Potreba za obrazovanim kadrom najizraženija je kriznim vremenima, upravo zato što su obrazovani stručnjaci najveća vrijednost svakog poslovnog subjekta koji posluje u nepovoljnim tržišnim uvjetima. Na današnjem tržištu rada ulaganje u intelektualni kapital organizacije ili institucije je glavni preduvjet razvoja i napretka.
Područja obrazovanja odraslih:
- Profesionalna rehabilitacija
- Poslovna organizacija
- Upravljanje ljudskim resursima
- Strani jezici
- Seminari usmjereni tumačenju novih zakona i propisa, posebno u području profesionalne rehabilitacije, rada i zapošljavanja. Navedena područja predstavljaju okvir, unutar kojeg je moguće definiranje raznih programa koje se mogu provoditi horizontalno i vertikalno integriranjem raznih područja, sukladno individualnim potrebama svakog naručitelja.Vrhunski stručnjaci i predavači iz pojedinih područja na pristupačan način obrađuju i prezentiraju teme koje su obrađene i u pisanom materijalu dostupnom polaznicima.
Organizirani proces učenja kroz verificirani obrazovni program kojim se stječe javna isprava o određenom stupnju obrazovanja. Stečene kvalifikacije polaznika upisuju se u radnu knjižicu. Programi formalnog obrazovanja su verificirani programi osposobljavanja i usavršavanja.
Organizirani proces učenja kroz obrazovni program koji nije verificiran. Usmjeren je na profesionalno osposobljavanje odraslih osoba za rad, u cilju razvoja socijalnih aktivnosti i osobnog profesionalnog razvoja polaznika. Po završetku programa polazniku se dodjeljuje potvrda o sudjelovanju. Program neformalnog obrazovanja provodi se kao interni otvoreni program, ovisno o potrebama polaznika i naručitelja usluge.
In- house programi
Neformalni obrazovni program čija je izrada i izvedba prilagođena specifičnim potrebama poznatog naručitelja usluge, a služi profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju u skladu s razvojnim potrebama naručitelja. Svrha in-house programa je razvoj ljudskih resursa naručitelja usluge, kako bi ona organizacijski učinkovitija i konkurentnija na tržištu.
Otvoreni seminari i treninzi
Neformalni obrazovni program koji je usmjeren i prilagođen građanstvu u širem smislu riječi, tj. nepoznatom naručitelju, a služi profesionalnom osposobljavanju i usavršavanju te osobnom rastu i razvoju polaznika.